UUusch

Har haft en rätt jobbig dag, kändes som att allt och alla var emot mig. Satt uppe hela kvällen igår och skrev en 10 sidors uppsats som är ett grupp projekt och ska vara 20 och imorse blev det massa krångel med mig och min partner så vi (jag) kommer behöva skriva om hela grejen.

Sen på historian så var grabbarna jobbiga. Såååå omogna. Det är därför jag inte gillar att vara i junior klasser, tjejerna är jättetrevliga och mogna men alla killar som är typ 17 år är helt bedrövliga! En kille, vi kan kalla honom Charlie, säger om en annan kille i klassen som lutade huvet på min axel och sedan lade armen om mig "Hey you know that John (som vi kan kalla honom) only wants to sleep with you.... Laying his head on your shoulder is only one of his tricks and he turns his head to check out your boobs. It's like he is the hunter and you are the prey. Hey Lydia, do you want to know what John said the first day you walked into this room?? He said........blah blah blah..." Såååå irriterande! Usch vad den killen är omogen! It's a hate hate relationship we have there. Sorry att jag är så negativ, vanligtvis så skrattar jag mest åt honom och säger nåt otrevligt tillbaka med glimt i ögat men idag var jag bara inte på humör.

Och min mage har gjort ont hela dagen, jag kan inte börja packa och i skolan har jag massor. Allt är rätt så blääääh just nu. Men imorgon blir säkert bättre. JO, Imorgon kommer bli bättre!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hur gick det? Blev det bättre?

Förmodar att det är måmga känslor av allt möjligt i kroppen nu när det snart är dags att återvända till gamla Svedala.

2010-05-23 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0