R.I.P

Imorse hade jag ont i halsen men gick till skolan ändå. På danslektionen så kände jag nästan att jag höll på svimma så jag gick till skolsyster och frågade om jag kunde gå hem men nej.... Min pappa svarade inte i telefon så jag fick inte gå hem...men jag gick hem ändå. Nu ligger jag i sängen och har tråk.

Jag vill passa på att säga att jag tänker hemskt mycket på en kille i min skola och hans familj, som jag håller anonyma. Han är en senior i min skola, footballspelare med en ljus framtid på ett bra college. Han fick barn för tre månader sedan, en son. En underbar liten ängel var pojken! Han och hans flickvän var på prom i lördags och de hade en barnvakt för deras lilla son. Tydligen hade barnvakten somnat med barnet på magen och barnet hade rullat över på magen och kvävts. Det är så otroligt hemskt, detta är det värsta som någonsin kan hända en människa och det tynger mig att tänka på hur detta måste ha påverkat både honom, hans flickvän och deras familjer. Jag skulle uppskatta det enormt om ni, även om ni inte känner honom, skänker en tanke till dem. Bebisen kommer alltid vara en ängel vid deras sida.

Det är underligt hur människors liv kan vara så starka, men samtidigt så sköra....

R.I.P baby B.

Kommentarer
Postat av: anna

RIP :(

2010-05-11 @ 22:43:44
Postat av: Erika

fy sjutton, vad hemskt! usch, jag fick en klump i magen. så otroligt hemskt. gud, vilken skuld de måste känna - lämnat barnet med en barnvakt (vilket absolut inte är fel, utan rätt) men vilka tankar de borde få "om vi inte lämnade honom..." usch, skänker flera tankar till dem och deras familjer!

2010-05-11 @ 23:19:16
Postat av: Felicia

RIP :(

2010-05-12 @ 06:54:09
Postat av: Randy

Men herregud vad otäckt!



Min haka slog nästan ner i golver så shockad som jag är! Det är ju nästan för hemskt för att vara sant. Och barnvakten då, vilka skuldkänslor hon måste känna, likaså föräldrarna som Erika nämnde. Skänker flera tanker till barnet och familjen!

2010-05-12 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0