PROM

Prom var i lördags!!!!!! Hade det grymt kul! Jag gick och fixade håret, visade en bild men fick inte alls vad jag ville, hatade frisyren faktiskt men det var väl rätt okej ändå. Frisörskan tappade locktången i huvudet på mig och så tappade hon hårspreyet på golvet typ 60 gånger. Hon brände också örat mitt. Inte så jätteduktig kanske. Iallafall, sen fick jag sminket gjort. Jag kom hem typ precis innan jag var tvungen att åka igen så det blev att slänga på sig klänningen och klackarna och hoppa ut i bilen direkt.

Vi alla från vår buss, 40 stycken, åkte till Lakeway Inn och tog bilder och efter det åkte vi med partybussen till restaurangen PF Changs och efter det åkte vi till the Capitol och tog bilder och efter det så åkte vi till Prom. Kom dit typ en timme efter att det börjat och när vi är påväg in möter vi den andra bussen med roliga människor som var på väg att lämna stället.

På Prom så dansade vi och så, jag, Erin, Kelsey och Val dansade på högtalarna eller basen eller vad det var framför scenen framför allihopa hah. Min vän Sidney blev prom queen!! :D

En kille som brukade texta mig litegrann kom fram till mig på dansgolvet och säger "What ever happened to you?? You just disappeared, like you fell off the earth. What happened to you?" Haha så creepy! Jag tror han kanske menade från tracken men vet inte.

Efter Prom så splittrades alla upp och jag, Erin, Kelsey och Val åkte till någon fest medan de andra åkte till andra ställen...

Jag lägger upp massvis bilder lite senare! Ska på Hunter's pjäs. Lägger upp några stycken nu om ni är nyfikna. ;) Ha det bäst!


Jag, Erin, Briana och Jocelyn

Nästan alla tjejer

Jag, Erin, Val och Kirstinia

Madison och Jag

Val, Kellyn, Jag och Erin (vi dansade vid scen haha)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va fin du var!! Synd det där med frisören men jag tycker håret blev riktigt snyggt ändå :) Kram

2010-05-11 @ 10:22:26
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej igen, såg din kommentar nu :) jag åker härifrån den 6e (tar studenten den 4e) och sen åker jag till Italien direkt en vecka så jag kommer hem till Svedala den 12e. När kommer du hem? Kram

2010-05-11 @ 10:37:24
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, jätte fin var du :D Snygg klänning och allt!

Saknar dig! <3

2010-05-11 @ 19:19:50
Postat av: Annan Malin

Var fin du var:)

Din klänning var fasen en av de snyggaste klänningarna jag sett!

2010-05-11 @ 20:58:43
Postat av: Erika

Guuuud, vilken fin klänning du hade! Du var jättesöt och håret var toppenfint! :)

2010-05-11 @ 23:23:21
Postat av: Kapten Krok

tycker den klumpiga frissan trots allt gjorde ett mycket bra jobb! vilka babes ni är!!! :)

2010-05-18 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0