Prom imorgon

Imorgon ar det prom! Sa konstigt att den dagen snart ar har! Jag langtar men samtidigt kanner jag mig jattestressad. Allt ar sa oklart med vad vi ska gora efter och min klanning som jag ska lana, som jag fick igar av Erin, ar sonder! Tyget ar typ upprivet pa flera stallen sa vet inte vad jag ska gora med den. Jag far val ta och anvanda den anda, jag har inte tid att kopa en ny. Jag bestamde mig for att ga och fa haret gjort pa salong anda, kanner att det skulle bli en mindre sak att tanka pa. Alla har gar till tanning salonger och far fake soolbrannor, jag fattar inte varfor nar de bor i Texas dar det ar 30 grader och soligt hela tiden!

Haha igar var lite roligt. Jag har hort talas om en ny kille har i skolan och igar pa digital photography var de en kille dar inne som fragade om jag var en cheerleader. Folket i min skola gillar inte riktigt cheerleadersen sa jag svarar lite skamtsamt "No, do I look like one?". Han blev tyst. Sen berattade han att han var ny och borjade fraga mig massa fragor om Sverige och sant. Sa kollar han pa mig och pratar om prom och sager "Jo jag har ingen date men jag skulle sa garna vilja ga med nagon"... Min vardmamma och vardpappa vill att jag ska ga med nagon men jag kanner inte riktigt for det.

Nu borjar lektionen om typ 10 minuter, jag maste plugga for ett test som jag inte pluggat infor an....

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0