Powder Puff!

Idag var det Powder Puff matchen! Powder Puff går ut på att senior tjejerna i min skola spelar football mot junior tjejerna, footballkillarna är deras coacher och de har träningar varje vecka och så var det några cheerleaders med som är killar. Jag skrev upp mig och betalade för att spela men gick inte på några träningar så jag spelade inte idag. Men jag hejade nere på planen! :D

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, jag åkte och cashade in massa mynt jag alltid slängde i en burk under året och det var 56 dollar!

Här kommer lite bilder från matchen! Jag hade en bra storlek på min första jersey men min kompis Madison skulle spela och hennes var enorm så jag bytte mot hennes. Mitt i matchen säger de i högtalarna nåt om något bra hon gjort och säger "Number 18, Lydia ......!" Haha så många trodde säkert att jag var där ute och spelade ;)

Btw, Seniors won!!!! I was on the seniors' team!


Katie, Grace, Becca, Jag och Lani

Madison och jag!

Val, Erin, Jag och Jordan

Jag och Sidney!



Jag och Lacy

Jag, Andi, Erin

Killarnas lilla dans i halvlek :P

Alex och jag

Jag och Lexie!

Många bilder det. Ska sova nu. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0