Pappa och Brorn om 2 dagar!!!

YAAAAYYYYY!!!! Min Pappa och Min Bror har landat i New York! De känns så nära mig nu! Jag har inte sett min familj på 10 månader och om 2 dagar kommer jag se pappa och bror min!!! Jag längtar! Det finns så mycket jag vill visa dem. Min skola, Lake Travis, Downtown, Texas BBQ, Mexican Food (Tex-Mex) och massa mer.

Jag har en känsla av att jag bara kommer bryta ihop när jag ser dem. De har landat i New York. Nu är det inte långt kvar. Både en underbar känsla eftersom jag får se alla men samtidigt så sorgligt eftersom jag lämnar alla här. Men jag kommer alltid att ha mitt hem här kvar och kan komma tillbaka så fort jag jobbat ihop lite pengar till flygbiljetter.

Idag har vi åkt ut till landet till min värdfamiljs kompisar. De är supergulliga! De har en ranch med 11 hästar och de är super Texas-aktiga. Idag blev det massvis med seafood, krabba, räkor, majs, potatis och rootbeer till att dricka för min del ;) Sedan gick vi ner och sköt litegrann och jag och tjejerna varav en är i min ålder och går i UT gick på promenad och klappade hästarna. De har ett litet föl på ett par månader :)

Imorgon så blir det sola vid Texas State (Erin's college).

Nej nu håller jag på somna. Ha de gött!


Jag och Pappa i Grekland!

Gullepappa!

Jag och Simon!

Syster och bror några år tidigare!

<3

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

må du få superfina dagar med bror&far! :)

2010-05-31 @ 16:45:57
Postat av: Lydia

Tackar tackar! :D

2010-05-31 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0