Massvis med bilder!


Jag, Kirstinia, Madison och Sidney (Sidney blev prom queen!)

Erin!

Briana!

Andi :)

Jag och Lacy

Lizzie!

Jag, Cara, Madison, Brooke, Sidney och Briana

På party bussen!



Val!

Val, Jag, Erin och Jordan

Vid the Texas Capitol! Allihopa :)

Vi och djn som ville ha ett kort med oss...

Shelby, Erin och jag, temat var hello yellow...

Nicole!

Det finns massvis med andra bilder men de är ju alla typ likadana så ni kanske blir uttråkade haha :)

Nu ska jag sova, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: thea

tkr om din klanning :) valdigt sot!

2010-05-14 @ 16:01:23
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Julia L

Du var jättesnygg på balen :) Tänkte bara fråga om du har några tips på vad man ska ta med sig till USA. Jag ska åka i augusti, och funderar lite på vad man ska ta med och vad jag ska lämna hemma :P. Inte bara kläder och sånt, utan annat? Ha det bra!! :)

2010-05-14 @ 17:00:23
URL: http://usajulia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0