Gokväll!

Helgen har varit okej. I fredags var det girls' night hemma hos Erin med chips n queso, pizza, chocolate covered strawberries, cookie cake, hot tubing och så lite annat kul! Igår så var jag på ett hejdå party för min utbytesorganisation. Jag hade inte träffat några av utbytesstudenterna innan för jag har aldrig gått på mötena men de  var trevliga. Min koordinator satt ner med var och en och sa att jag förmodligen inte kommer kunna umgås med mina kompisar hemma eftersom jag mognat så mycket det här året :( Hon sa att nästan alla känner att de glidit ifrån sina kompisar hemma, men det tror jag inte kommer hända mig. Jag känner inte att jag ändrats någonting, men jag märker det nog när jag kommer hem. Idag så gick vi till kyrkan och åt lunch ute och sen när vi kom hem igen spenderade vi hela eftermiddagen i poolen.

Imorgon kommer bli en stressfull dag, jag har en presentation där min partner inte svarar på nåt sms och det enda hon säger är att uppsatsen är typ klar, men jag vet inte om jag litar på det... Sen har jag en till presentation i engelska och Powder Puff matchen är imorgon!


Här är lite bilder från tjejkvällen hos Erin!












Här är en till bild från prom som är  tagen av vår fotografi lärare. Älskar hur the capitol är i bakgrunden!


Ännu en bild med hela våran buss!!

Nu blir det kvällsdopp i poolen och sen glass med chokladsås och banan!!! Juste, jag började att packa idag, tog ner alla bilder på en anslagstavla jag har och rummet ser helt annorlunda ut nu, så tomt. All Lydia-magic is gooone!! :(

Enjoy life!

Kommentarer
Postat av: jenny

såklart vi ska umgås vännen!

Men usch förstår att de är sorgligt att åka hem! :( helt sjukt att du varit där borta så länge..

men du får vara tacksam för att du fick göra denna resan! och förhoppningsvis åka o hälsa på :)

och självklart är du jättevälkommen tillbaka! <3

2010-05-24 @ 20:09:35
URL: http://twoworlds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0