Godmorgon!

Sitter i bibblan som vanligt innan skolan borjar... Hans skjutsade in oss tidigt sa jag har inget att gora. Prom ar pa lordag. Jag skulle jattegarna vilja ga och fa mitt har gjort men jag tror inte att de har nagra tider sahar nara prom. Alla salonger ar nog fullbokade. Men men, jag kan val locka haret eller nat. Haha alla spenderar typ 400 dollar pa sina klanningar, lite lojligt tycker jag. Infor Winter Formal var jag sa hysterisk ocksa, ville ha den snyggaste klanningen jag kunde hitta men nu infor prom sa bryr jag mig inte sa overdrivet mycket faktiskt. Ser mer fram emot att ha det rolilgt och dansa an att se snyggast ut...

Nu borjar jag skolan om 20 minuter. Ska lasa litegrann. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0