Godkväll!

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har varit upptagen och varit sjuk med streptokocker och så. Ikväll så var jag på DECA banketten, vi åt middag, de delade ut lite priser och vi hade det allmänt trevligt.

I helgen var jag på the Cavalette Spring Show (vilket 'är skolans drill team, dans team) där jag hade många kompisar som uppträdde. Erin bröt foten i första dansen dock, så hon fick inte uppträda där på LT's scen för sista gången under sin high school tid. Eller om man räknar när hon bröt foten. Från allt Anatomiklassen har gett mig så vet jag nu att det var en av hennes metatarsals som hon bröt.

Jag fattar inte att jag åker hem om bara några veckor. Jag försökte att börja packa men kunde inte. När jag väl börjar packa så blir det verkligt att jag verkligen åker hem snart....

Här är lite bilder från både spring show och ikväll på DECA banketten.


Kirstinia, Jag (som är sjuk här vilket syns!) och Briana i sin cavalette uniform

Jag och Erin efter att hon brytit foten.

Lizzie!

Kelly!

Oss alla med någon del från Cavalette uniformen, förutom Kelly som är en cavalette haha. Hatten är den tyngsta hatten jag någonsin prövat

Idag på banketten, tjejorna

Duffy!

Tori, Jag och Hailey (som är halft svensk hah)

Min lärare och jag!

Jag och Kirstinia!


Många gruppbilder blir det här i Amerikatt.

Nu ska jag kolla Glee för missade det när jag var borta. Dusch, ett glas vatten och sen Glee.

Goodnight Y'all! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0