Baseball imorgon!!

Imorgon så är jag ledig från skolan! Jag och massa DECA-människor ska till Round Rock Express och kolla baseball!!!! Jag som aldrig varit på en baseball game är sååååååå lycklig!

För övrigt så är jag som lite splittrad just nu. För mycket känslor på en och samma gång! Jag är så otroligt glad att jag snart, äntligen, ska få träffa min kära familj och vänner igen men samtidigt är det så otroligt svårt att lämna mitt liv här i Austin, Texas! Att säga hejdå till alla kommer vara så svårt! Till skillnad från när jag sa hejdå till alla i Sverige så vet jag ju inte när och om jag någonsin kommer träffa många av kompisarna här igen. Nu är det en månad kvar, en ynka månad. Jag är så avundsjuk på alla utbytesstudenter som åker i augusti och har allt spännande framför sig! Men jag bär alltid med mig att detta var det bästa året i mitt liv och jag har växt och utvecklats så himla mycket. Och jag har alltid min värdfamilj kvar här. De kommer alltid finnas kvar. Det är exakt 30 dagar kvar tills skolan slutar, och jag ska försöka att inte tänka så mycket de här sista dagarna utan att bara njuta av allt här så mycket som möjligt och verkligen ta in varenda litet ögonblick.

Nästa lördag, som sagt, är det prom som gäller! PAAAARTYYY! Jag åker på Erin's party buss, vi är drygt 40 stycken så det kommer bli kul! Innan så ska vi äta på en restaurang "PF Changs" och ta kort och så... Temat för prom är i år "Hello Yellow", men typ ingen kommer ha gult på sig så lite konstigt tema är de ju. Jag har ingen date, vilket är lite tråk men jag får väl skylla mig själv, tackade ju nej till en kille som frågade mig hehe.

Jag saknar svensk mat!!! Jag är så himla trött på all onyttig amerikansk mat. I skolan finns det INGENTING nyttigt förutom en sallad som är jätteäcklig. Snart så, snart så får jag svensk kvalité!! Yayy!

Här är en random bild på mig, lillasystern och lillebrorn :)




Hit ska jag imorgon!! So Excited!

Ha det bäst! Njut lite extra av den svenska maten haha!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så kul idag! Det är bra att du njuter av tillvaron och det ska bli så roligt att få träffa dig igen!

Kramar mamsi

2010-05-04 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0