Track och ont i bena..

Hah jag trodde inte benen kunde göra ont på detta sättet. Visst, min fotled har ju gjort väldigt ont från gymnastiken förut, men det är en helt annan sorts smärta. När jag springer på trackträningarna så gör benen så ont efteråt, typ värker så att jag känner att de snart ska ramla av. Sätter jag mig ner efter att jag sprungit kan jag inte ta mig upp, jag överdriver inte utan jag kommer verkligen inte upp. Kanske har jag bara väldigt otränade ben eller nåt. Men nu är det vänster höft, vänster knä och mina smalben. Juste höften och knät knäcks hela tiden med. Just nu sitter jag hemma med is på benen från dagens track träning. Jag är sjuk med snuva, halsont och hela faderullan men nej, jag behövde springa ändå. Ibland kan jag tycka att tränarna är lite för hårda.

Haha ni måste tänka "Herregud, om du nu klagar så mycket så sluta track bara!", men det är så värt det! Har jätteroligt på träningarna och på tävlingarna! Varenda liten smärta är värt det :) Igår på tävlingen stod vi som var klara med våra lopp med filtar om oss och sprang med och skrek på våra vänner som sprang i stafetten. På vägen hem så öppnade tjejerna fönstrerna i bussen och sjöng "Ain't no mountain high enough" för våra track grabbar. Dom verkade inte uppskatta det så väldigt mycket. Kort sagt, track är riktigt kul med roliga människor!

Ikväll hade jag tänkt att antingen gå på killarnas fotbollsmatch (soccer, inte football) eller basketmatchen, men jag nog inte gå på någon av dom, basketmatchen är för långt bort och jag vill vila och ta de lugnt ikväll. Har fått lite tjejtidningar skickade från mor och far så ska nog ta och läsa dom, kanske fixa naglarna eller nåt och slappa!

Ha en underbar fredag! Eller egentligen är det ju lördag i Sverige nu hah. Ha de bäst!


De där skulle kunna vara jag :) Nej, riktigt så död blir jag nog inte hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0