Halloj

Igar var underbar! Jag lag ute i 30-graders värme vid poolen och latade mig, läste och lyssnade på musik, HÄRLIGT! Fick ingen färg dock för jag måste ha 70 plus solskyddsfaktor, vilket blockar allt typ.  Sedan så planterade vi lite blommor och sånt :) Love it.

I forrgår så var jag uppe och igång hela dagen lång! Gick upp tidigt för att jobba i skolaffären mellan 8-10, stannade till 11.30 dock för skojs skull. Vi fick gratis grejer så satt och åt breakfast tacos och sånt. Haha en tjej som var med i latinkonventionen blev typ besatt av en killkompis till mig. Hon kom in och frågade om olika saker hela tiden, typ en häftapparat och så lutade hon sig över bordet och säger typ "Hihi, tack sååååå mycket för att jag fick låna din häftapparat. Jag uppskattar det verkligen enormt. Du förstår inte hur tacksam jag ääääääär". Han tyckte hon att hon var rätt galen. Iallafall, sen när jag gick hem så kom min area rep Marilyn och hämtade upp mig för lunch. Hon hade med sig två andra utbytesstudenter också från Tyskland respektive Venezuela. De var trevliga. Sen så hämtade Erin upp mig och vi åkte och kollade prom klänningar. Hon hittade en som hon såg helt underbar ut i! Men jag hittade väl ingen jag älskade, en var rätt söt med en öppen rygg, men för mycket för min smak, med paljetter över hela saken. Efter det så åkte jag med Kelly och Kirstinia på middag innan "the Phantom of the Opera", det var gott! Jag tog med mig olika klädval men dom övertalade mig att ha på mig en kortkortkortkort(!) svart liten tajt klänning, ångrar jag enormt haha. Kände mig väldigt avklädd kort sagt. "the Phantom of the Opera" var underbar! De sjunger så vackert!!!!

Efter musikalen så ville Erin att jag skulle hänga med henne och hitta på nåt downtown, jag ringde och frågade värdmor och hon undrade hur jag skulle komma hem eller vart jag skulle sova och efter det så ville dom att jag skulle komma hem direkt istället..... Fick inte åka till Kirstinia's heller efter. Hans ringde och sa "Du åker direkt hem, förstår du vad jag säger!?" Så, dom var väl inte så glada kanske.

Men men, just nu ar jag i skolan. Ha det bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0