Phantom of the Opera, Prom dress shopping...Tomorrow!

Ikväll så hämtade Erin upp mig och hon, jag och Brittany åkte till Drip för en fotbollsmatch, soccer. Det var en play off match och vi förlorade tyvärr. Men men. Haha vi såg bara den sista halvtimmen 20 minuter ändå, åkte till Sonic innan istället. Catherine och lite andra människor var på matchen, men inte många. Efter skulle vi eventuellt hitta på något men det blev inget med det så jag, Erin och Brittany åkte och åt där Kelsey jobbar och sen kom Kelsey med oss till Yoghurt Planet, mums!

Hela morgondagen är planerad för min del. Imorgon bitti måste jag åka in till skolan, på en lördag. Vi DECA människor som ska till Internationals måste jobba i skolaffären för att latin konventionen är i vår skola och vi måste samla ihop pengar till resan. Det är klockan 8-10. Sen klockan 12-13 så ska jag på lunch med min områdesrepresentant. Klockan 13 ska jag kolla prom-klänningar med tjejerna och sen på kvällen så bjuder Kirstinia ut mig och några andra på Phantom of the Opera efter att hon fyllt år. Ska bli kul! Efter det kanske jag ska möta upp med Erin igen efter Phantom of the Opera och hitta på nåt downtown!

Så jag borde gå och lägga mig. Nighty night! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0