Två yoga pass idag, I LOVE IT!

Jag har träningsvärk i hela kroppen. Redan. Efter skolan så kom Erin och hämtade upp mig och hon jag och Kelsey åkte på hot yoga! Jag gick på ett nytt ställe idag där man får testa yoga en vecka gratis. På det andra stället var det en gång gratis. Men jag gillade det här stället mycket bättre ändå. Instruktören på det här stället var jättetrevlig och hon förklarade mer vad att tänka på och hur att andas och allt möjligt och kom och rättade till en. Så mamma och moster Anna, ni som tränat yoga, ni vet att det är bättre det ;)

Iallafall, först tog vi en kurs där de värmer upp rummet till 43 grader och så har de som en ångmaskin där inne på nåt sätt. Så man rinner i svett haha, rätt äckligt. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, till och med benen och armarna och ryggen var svettig så det typ droppar. Efter passet så ligger alla ner och andas och så kommer instruktören runt och lägger en kall blöt handduk doppad i nån lavendel doftande grej på pannan. Så skönt! Efter första passet så åkte vi till Sonic och köpte oss en grön te. Sen åkte vi tillbaka och tog ett till pass direkt efter haha, har man en vecka gratis ska man väl ta och uttnyttja det ;) Älskar den heta yogan, rekommenderar det starkt för er att testa!

Sen när jag kom hem så sa Jules att jag inte får göra yoga tills jag gjort MRI. Det sa doktorn också, bara simma, men trodde inte att yoga skulle göra någonting. Men så nu kommer min fria vecka att vara bortkastad, för jag startade gratis veckan idag. Men jag kanske kan prata med dom och fråga om jag får fördröja den om jag visar dom doktorns lilla lapp.

Nu ska jag sova, lång dag imorgon med prov och sånt (har inte pluggat, ooops).. Nighty night! <3

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

aaah - bikram! visst är det SKÖNT! testade det under ett par månader i höstas, och kroppen njöt storligen. här håller de 38–40° C, och nån sval lavendelhandduk fick vi inte... men värme har jag aldrig haft några problem med! ;)

hoppas du kan fortsätta (en minst sagt skonsam träningsform jämfört med tracking...!). man måste ju inte heller göra samtliga poser om de inte känns bra i kroppen (har för mig att vi hann med 26 på ett 1 1/2-timmespass, men ett par av dem skippade jag). må gott - kram!

2010-03-25 @ 14:17:03
Postat av: Lydia

Jag älskar det! Jag har gått ett par gånger mer! Men jag kommer nog inte skaffa ett medlemskap eftersom jag snart åker hem..

Hoppas allt är bra med dig!! Kram! :)

2010-04-16 @ 02:26:16
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0