Tjejkväll med J och H igår!

Haha igår hade jag från början hela dagen planerad. Jag skulle på modevisning från 1-3, sen på carnival klockan 5 typ och sen hitta på nåt på kvällen med Erin sent. Jag var trött så stannade hemma från modevisningen, sen bestämde vi oss för att inte gå på carnival för det var svinkallt ute igår. Och på kvällen sen bestämde vi oss för att inte hitta på nåt på kvällen heller för att det var så kallt. Catherine frågade dagen innan om jag ville åka och bowla, men kunde ju inte eftersom jag hade planer men så då var det för sent att hänga med på det med.

Men det gjorde ingenting! Istället hade jag en myskväll med tjejerna i familjen, för Hans och Hunter är iväg och jagar med Jules pappa och några till. Så först bjöd jag ut tjejerna på middag, sushi. Mmm det var nog den godaste sushin jag ätit! Efter det åkte vi hem och bakade en chokladkaka med massa glasyr. Och så målade vi våra tånaglar och våra naglar framför Mamma Mia.

En riktigt mysig kväll!

Idag så har jag absolut inga planer heller. Skönt!

Kommentarer
Postat av: DIANA

vad mysigt! jag älskar dig blogg :) ska också åka som utbytesstudent, men om kanske 2 eller 3 år :)

2010-03-21 @ 20:53:33
Postat av: Lydia

Tack så mycket! :)

Ååh va kul! Vet du vilken stat du vill till? :)

2010-03-22 @ 01:01:02
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Märta

Hej Lydia!

Jag stannar i stockholm tills eftermiddagen på söndag, sista helgen i maj. Är du hemma då?

2010-03-22 @ 09:18:49
URL: http://martafilippa.blogg.se/
Postat av: DIANA

jag tror att jag vill till arizona eller texas faktiskt :)

2010-03-26 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0