Have a Great Day!

Är lite kär i parfymen "Daisy" av Marc Jabobs, så himla god! Min kompis Erin hade den så prövade den jag med och MMM va god den var! Jag vill shoppa i helgen! Forever 21 har tydligen massa nya sommarklänningar och sånt! Borde inte shoppa dock, ska spara pengar till annat.

Dagen har varit bra, gick inte på track på grund av mitt ben/höft/knä. Doc tvingade mig att istället träna på träningscykeln i viktrummet, men idag var det lite småawkward för inga av grabbarna jag känner var där, utan bara massa pojkar från middle school och några konstiga killar från min skola, visste inte att middle-school pojkar fick vara där men aja. Så jag gick till Doc och frågade om jag kunde göra nåt annat istället haha, och då ber han mig gå in och göra stretchövningar inne istället vilket var värre så jag gjorde dom i tränarrummet istället. :) Hade det kul, det var annat trevligt folk där jag aldrig träffat förut. Så det var kul! Sen fick jag e-stim och så åkte jag hem. Min brända hand är äcklig idag. Jag har slutat att åka till skolan med killen som vanligtvis skjutsar mig, för tror han gillar mig och han blev lite creepy och åkte hem till mitt hus och ville visa mig nåt nånstans som han bara kunde visa mig på soliga dagar eller nåt. Jag vet inte riktigt vad, han sa det på facebook, jag öppnade inte dörrn så.. Idag på mytologin pratade vi inte ens, jag kanske ignorerar honom en aning... Måste hitta en ny skjuts känner jag.

Så god!



Så äckligt!

Eftersom det är morgon i Sverige så får ni ha en underbar dag allihopa! Enjoy Life! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

AJ det där ser ganska illa ut!

Hoppas det läker snabbt och bra <3

2010-03-04 @ 11:50:11
Postat av: Lydia

Mm jo det gör rätt ont, men men mitt ärr jag kommer få kommer påminna mig om min tid i USA haha :D

2010-03-06 @ 00:54:25
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0