Bränt handen!!

Jag är så klumpig! Idag gjorde vi som någon slags pizza hemma med pitabröd och pålägg och så. Så, jag och Hans är klara med att lägga pålägg på våra pizzor så tar sin med handen och slänger in den i ugnen lätt och lilla jag tror ju att jag kan göra likadant så jag tar min pizza och försöker vara försiktig så att jag inte bränner mig på formen där pizzan låg på och pizzan hamnade där så bra så. När jag sedan skulle ta ur handen ur ugnen så kom jag åt själva elementet istället, där all värme kommer ifrån! Så det var inte kul! Man hörde hur huden liksom fräste och huden blev helt vit. Usch och blä. Spolade massa vatten och hade is på i 20 minuter. Nu gör det svinont och svider och allt sånt, och en nerv blev nog bränd med för när jag rör typ 3-4 centimeter utanför brännsåret så gör det ont. Jag kommer få ett fult ärr med, men bryr mig inte om det, det kommer påminna mig om tiden här antar jag haha. Är bara så arg på mig själv att jag är så klumpig!!

När jag var två år och var på Gotland brände jag armen rejält på en ugn med och nu sexton år senare gör jag samma misstag. Min värdmor "Lydia, it's good cus' now you have an excuse for your husband to do all the cooking! You just gotta find yourself a man who can cook!" Haha hon är rolig hon!


Ser inte så mycket ut för världen men där är det. Aj.

Ska sova nu, förutom den lilla incidenten så var dagen bra, mitt ben gör fortfarande ont så tränade på träningscykel i viktrummet med alla footballgrabbarna istället för att springa track. Jag var den enda tjejen där haha. Imorgon ska jag in tidigare till skolan och få behandling och sen gå och sitta ner med min lärare om DECa-uppsatsen! Haha eftersom vi representerar Texas i DECA Internationals så ska vi alla köpa in cowboyhattar, alla måste ha likadana dock, jag har en redan men får inte använda den..

Nighty night! Ta hand om er, och akta er för heta föremål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0