Trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt att säga hejdå till alla här....

Nu kom jag precis hem från graduation. Idag var en lång dag!

Imorse så åkte jag in till skolan för att ta mitt allra sista prov och sedan passade jag på att visa pappa och Simon runt i skolan. De träffade några av mina lärare och några kompisar. Jag visade dem också footballplanen och tracken där jag sprungit varje dag där ett tag.

Sedan så åkte vi till ett jättefint ställe som jag varit på en gång förut, Pedernales Falls.

Graduation ceremonin började klockan 20.00 och vi åkte dit med Kirstinia och hennes mamma och min tyska utbytesstudent för att parkeringen var jobbig. Ceremonin var lång, tog en evighet för alla att gå på scen i sina cap and gowns. Efteråt var jag så stressad att säga hejdå till alla! Jag började gråta när jag sa hejdå till Erin... Usch det var så himla jobbigt att säga hejdå till alla mina kompisar när jag vet att det är sista gången jag kommer se många av dem :(

Imorgon så funderar vi på att hyra en båt och åka lite wakeboard på Lake Travis. Sen vill jag ta pappa och Simon till en Texas Barbeque restaurang som heter Salt Lick. Det är tydligen hur gott som helst och det är George Washington's favvo restaurang..

Nej, nu måste jag sova. Idag var en lång dag med mycket händelser.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0