Surprise going away party! I love my friends!

Så sött! Idag efter skolan så hämtade Kelly och Kirstinia upp mig, vi skulle till "Barton Springs". Men "OJ! Kirstinia glömde sin telefon vid poolen i söndags så vi var tvugna att gå och leta efter den där". Så Kirstinia ville att jag skulle hjälpa henne med att hitta den och när vi går genom grinden intill poolen så hoppar det fram massa tjejer: "SURPRIIIIISE!" :D Så gulligt av dem! De hade ordnat en överasknings hejdå party till mig! Vi badade i poolen, tog lite bilder, åt mat, de hade beställt en jättesöt tårta och jag fick lite presenter, typ fotoramar och enormt mycket ballonger. Vissa gick efter ett tag så några signerade en bild på mig och skrev en liten rad. Så gulligt av dem alla!

Här är bilder från min överasknings middag!


Surprise!

Tori, Nadia, Jag, Hailey

Group pic!

TÅÅÅRTA!

Kelly, Taylor, Erin och Jag. Och tårta :)

Kirstinia, Kelly, Jag, Val, Taylor, erin

Alison, Jag, Val, Sidney

Ashley!

Haha sen hade jag typ 6 stycken fler USA ballonger!

Erin!


Imorgon kommer jag se min pappa och bror för första gången på 10 månader! Tekniskt sett idag eftersom klockan är 1! Yayy! Om 14 timmar!

Ska sova nu, har haft en toppen dag!
Nighty night <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var verkligen gulligt gjort av dina amerikanska vänner! Stor Kram från mamma som längtar mycket nu...

2010-06-02 @ 14:06:47
Postat av: jenny

åh men gud va roligt! och snart får jag träffa dig igen!

2010-06-03 @ 01:02:47
URL: http://twoworlds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0