Hemma i Sverige igen!

Nu är jag hemma, har inte bestämt mig om jag vill fortsätta blogga nu härefter eller inte. I LA så åkte vi runt och såg massa olika saker som Hollywood, Beverly Hills och alla kändishem, Rodeo Drive, Santa Monica Beach, Venice Beach, Malibu och Zuma och så gjorde vi förstås mer men tar det lite på ytan nu. Sedan åkte vi till New York och gick runt i olika områden där. Jag älskar New York! En dag tog vi bussen ner till Washington DC och såg the Supreme Court, Library, the Capitol, The Space Museum, The National History Museum and the Museum of American History, Washington Monument, White House och The Lincoln Memorial. Semestern var underbar!

Nu är jag som sagt hemma, kom hem den 16e. Så kul att träffa resten av familjen! Jag har mest sovit sen jag kom hem på grund av jet lagen. Igår var det ju min födelsedag men den sov jag igenom med och idag så kom Moster Anna, Anders och kusinerna Olga och Majken hit! Så otroligt kul att träffa dem!

Snart så ska antingen jag åka ner till min kusin Fanny eller så kommer hon hit. Längtar!

Det här året var nog det bästa året i mitt liv och det är något jag alltid kommer glädjas åt att ha gjort!

<3
Lydia

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

välkommen hem :)

2010-06-22 @ 14:20:54
Postat av: linna

Det har varit jättekul att följa din blogg! En fråga.. vilken stad bor du i, i Sverige? välkommen hem :)

2010-06-22 @ 17:17:08
Postat av: Anonym

Fortsätt blogga! :D Älskar din blogg!

2010-06-26 @ 21:42:41
Postat av: Alice

Jag tycker absolut att du ska fortsätta blogga, det har varit jättekul att följa din blogg! :)

2010-07-02 @ 22:52:04
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-05 @ 23:31:56
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej :)

Hur det än blir, om du fortsätter o blogga eller inte, så tycker jag att det har varit jättekul att följa dig och din blogg i USA. Speciellt eftersom jag själv hade planer på att åka - men de blev aldrig av.



Hoppas du har det bra hemma i Sverige ^^

Kram på dig

2010-07-26 @ 21:04:08
URL: http://smarina.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0