5 dagar kvar i Texas

Idag blev det leka i poolen hela dagen med Hunter och Helena! Jag brände mig riktigt rejält :( Jag ser ut som en kräfta med vita ränder på lite här och där....
Vi gick ut och åt sushi till middag och sedan när vi kom hem satt vi alla ner och skrev ner minnen från detta året på lappar och la dem i en liten burk som jag ska ta med mig hem!

Jag fick världens finaste halsband från min Texas-familj! Det var en safir med små kristaller runt med silverkedja från James Avery. Såå fint!

Imorgon har jag ett test, en final, att ta och sen ska jag hitta på något med Kelly och Kirstinia förmodligen!
Nu ska jag sova, snart kommer jag få se pappa och Simon igen! Vi har gjort iordning deras rum!

Enjoy Life
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0