Winter Formal :)

"Oh s***, shake that ass ma, move it like a gypsy. Stop, woah, back it up, now let me see your hips SWING......" är vad som går runt i mitt huvud just nu... Ska sova snart, men tänkte berätta lite om gårdagen först. :)

Så, jag gjorde iordning mig och så, lockade håret men det var platt direkt efter. Lexie och hennes dejt Jack hämtade upp mig runt halv fem och så bar det av till Emilys hus. När vi är framme möts vi av Alex, Ashlyn och hennes dejt. Alex försöker fixa slipsen på den killen men det funkar inte så jag erbjöd mig och självklart såg det superfint ut! :) Hehe.. Iallafall, vi tog lite kort och så. Det var bara fyra tjejer som var singlar så det var lite små-awkward. Alla står där med sina dejter men vi stod glatt på sidan av haha. Två av oss single-ladies ville inte vara med på bilder men jag och Lizzie ville det så vi var med. Vi åt, lite gott och blandat typ kött, mac n cheese, nån potatisgrej, majs, sallad, bröd... Sen åkte vi till Lindsey's där vår partybuss hämtade upp oss. Bussen var nog det roligaste på hela kvällen, sätena är på sidan av bussen och så är det röda strålar och musik :) Jag hade kunnat bara hyrt en buss och åkt runt i hela kvällen :P Vi kom dit, tog av oss klackarna direkt och slängde dom på ett bord och gick och dansade. Jag dansade typ inte alls med de människorna jag kom med haha. Jag dansade med andra kompisar, men de var skoj. :) Alla dansade vääääääääääääldigt sexuellt dock.. :P Väldigt. Vi åkte därifrån runt halv elva och på bussen hem var jag supertrött. Vi åkte till Lindseys hus och åt chokladfondue med jordgubbar och ananas och cupcakes och typ 3 pers satt i hottuben ute. Jag sov typ. :P Några av oss tjejer sov över och sen kom jag tillbaka imorse.

Jag är trött, har sovit hela dagen dock. Vi i familjen åkte till ett ställe där man såg hur de levde för 100 år sen, och de som jobbar där utför samma jobb som de gjorde då. Och med maten och allt. Bland annat gör det sin egen korv, och lagrar det i vitt fett från djuret. usch. Sen efter det åkte vi till ett ställe där presidenten Lyndon Baine Johnson bodde, vi kollade in hans bilar och hans hus och så. Han var den efterträdande presidenten efter John F Kennedy blev mördad. Många människor, till och med människor som kände Lyndon B Johnson, säger att han anordnade mordet så att han kunde kliva in som president. Han var nämligen Kennedys vice president.. Efter det så åt vi på en mexikansk restraurang. Mm Gott. haha, jag somnade så fort vi var i bilen mellan allt detta. Så jag har sovit rätt mycket idag ändå.


Haha, jag och Lizzie längst till vänster :P

The girls..

..and the boys

Lindsey, Jag, Lexie, Emily S och Emily M

bussen innan vi åkte. :)

Alison, Jag och Sidney :)

Jag är trött, så nu ska jag sova. Winter Formal var kul! :D

Nighty night! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin klänning du hade. :D

<3

2010-01-18 @ 10:54:26
Postat av: Kapten Krok

håller med! superfin - och du i den!! verkar ha varit en kul fest ;)

2010-01-18 @ 11:56:44
Postat av: Lydia

Tack så mycket! :D Jag älskade den! haha jag såg två andra tjejer med samma klänning dock.. :P



Det var riktigt kul! :)

Kramkraaaam!

2010-01-18 @ 20:40:25
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Anna K

mkt cool klänning, såg bilderna på facebook också där man såg den änu bättre. kul att det blev kul.

2010-01-18 @ 20:42:37
Postat av: Angelica

Klänningen var jättefin :D

haha jag känner igen det där med att locka håret och så blir det platt typ direkt efter ^^

Väldigt cool buss asså ;)

pussen

2010-01-20 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0