DECA

Jag kom precis till skolan, kom 20 minuter sent haha. Ar stressad men jag har inget jag kan gora just nu. Jag har Wealth Management och var larare later oss sitta i datorlabben och jobba. Men min och Kirstinias uppsats ar hemma, den blev inte 30 sidor, mer likt 24. Men iallafall, vi stannade uppe till 2 igar och jobbade pa var jakla trifle board. Mina hander ar helt ackliga av allt lim vi anvant. Vi gick upp imorse ocksa och fortsatte pa var posterboard men ar anda inte klara. Sa mitt schema idag ar val utplanerat, ser ut sahar:

  1. Pa lunchen sa ska jag och Kirstinia stanna har i datorlabben och jobba. Hennes mamma kommer hit med Subway-mat och sa maste Kirstinia fa ett papper signerat.
  2. Alla DECA-studenter far aka hem efter 3e klassen sa vi ska forsoka hitta nagon annan deca-student som kan ta oss hem for det sporegnar ute. Vi kommer sluta skolan 2 nagonting.
  3. Nar vi kommit hem till mig maste vi skriva ut tva kopior av var uppsats, knappt 30 sidor var. Mkt black att slosa. Sen maste vi gora klart var poster board och det kommer ta evigheter. Sen maste vi gora iordning oss och kla upp oss i vara DECA klader.
  4. Klockan 5 maste vi vara tillbaka har i skolan igen, DECA-dressed med postern och uppsatsen.
  5. Vi kommer sitta med pa nagot mote dar de an en gang och vara med pa oppningsceremonin och sa och sen ar sjalva main eventet ikvall att handa over vara uppsatser till domarna. Vi maste stanna till 10 ikvall sa jag och Kirstinia maste verkligen skriva vart manus.
  6. Formodligen sa sover Kirstinia over hos mitt hus inatt med.
  7. Imorn ar det presentation som galler!

Okej, nu sa min larare precis att vi inte kommer ha tid ikvall att skriva vart manus. Great! Sa ser ut som att vi far ta och sitta uppe inatt och jobba med det ocksa. Vi kommer vara sa pigga och glada imorgon pa tavlingsdagen.

Maste jobba pa manuset nu, ha de gott.


Kommentarer
Postat av: Anna K

Break a leg - eller vad man säger i Texas!

2010-01-29 @ 18:42:20
Postat av: Angelica

Oj det lät verkligen som en fullspäckad dag! Synd att ni inte hann bli helt klara. Men vad kul att ni gick vidare till State :D puss på dig

2010-02-08 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0