Track...

Okej så track idag var ett helvete. Verkligen. Idag skulle vi springa i backar. Great! Vi möttes vid trackbanan och värmde upp och stretchade och så. Kändes kul att träffa Sidney och Brooke och Kirstinia och alla dock. Igår när jag var sjuk från träningen så hör man en Brooke skrika "We will miss you!!!", haha söt. Iallafall, vi värmde upp, stretchade och sen jobbade vi till backen där vi skulle springa. Vi ställer oss i rader med tjejerna först och sen alla killar och footballkillar. Så måste vi sprinta uppför en backe, kanske 100 meter lång och sen jogga tillbaka. Gissa hur många gånger? 36!!!! Efter ett tag så förkortade coacherna banan men ändå. Usch jag kunde inte andas. Musklerna var okej ett långt tag men andningen var jobbig. Jag var nära på att bara gå hem men ville inte verka som ett fån så stannade. Ser inte fram emot morgondagens träning. Fast ska bli kul att få lite kondition ändå. Plus, jag tränar med footballgrabbarna! :D haha... De verkade inte ens trötta by the way.

Jag var ju och sköt lite pistol och gevär i söndags, och lärde mig åka motorcykel. Internet är långsamt så lägger bara upp en bild för nu.


Visst ser jag tuff ut? :D

Nighty night! Sleep tight! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ÄR tuff, även utan pistol!

Kramar

2010-01-27 @ 22:03:58
Postat av: Angelica

Cool bild ja ;)

Oj herregud, 36 gånger, det låter som världens mördarträning det.. Men bra att du inte gav upp <3

2010-02-08 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0