Tjejdag med Jules & Helena

Imorse textade Catherine mig och frågade om jag ville åka och shoppa och sen ikväll kolla bio eller nåt. Det lät kul men hon var långsam så jag åkte med Jules och Helena istället. Vi hämtade ut mitt James Avery armband och kollade lite klänningar där i gallerian, men den gallerian är inte så himla bra så vi åkte vidare istället. Jag köpte bland annat ett par skor som jag kan ha på Winter Formals, skyhöga svarta pumps från Calvin Klein. Väldigt enkla så dom går med allt. Jag fick dom för $50 billigare, vilket var bra! :D Vi åkte till ett coolt ställe som heter Bath Junkie där man väljer ut dofter man gillar och så gör dom det till badgrejer, parfymer och sånt. Jag gjorde ett leave in conditioner med dofterna Honeysuckle, Coconut och White tea. Låter lite konstigt men gott luktar det!

 

Jag måste verkligen börja plugga nu, börjar skolan om två dagar och imorgon är jag upptagen. Jag har världens projekt i anatomin som kommer gå åt helvete. Men mina betyg här spelar ingen roll, så behöver inte riktigt göra den supernoggrant :)

 

Jag var tillfrågad att åka downtown och äta ute idag med lite folk men vi var borta hela dagen så.

 

Det här är vad jag valde mellan :P

Nu ska jag kanske börja plugga. Ha de gött <3

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad snygga skor, avis. :D

2010-01-03 @ 14:25:14
URL: http://freebirdnow.blogg.se/
Postat av: Lydia

Tack så mycket! Dom är väldigt höga dock! Får se hur det går att gå i dom, fast ska ändå ta av mig dom när jag kommer dit och ska dansa :)



Hoppas allt bra med dig! Puss o kram

2010-01-05 @ 05:56:37
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0