Sjuk...

Jag borde vara ute just nu på trackbanan och springa med Kirstinia.... Men istället är jag i sängen och mår pissdåligt. Jag har migrän tror jag. Eller början på en iallafall. Mor min här erbjöd sig att ge mig en spruta men jag kände inte för det. Jag är superhungrig, min mage går inåt, men usch vad äckligt med mat just nu. Ska fösöka få i mig nåt lite senare men..

Om jag mår bättre ikväll så blir det kanske bio med Kirstinia.

Hans och Hunter är iväg på Hunters simtävling och Jules och Helena ska snart åka och kolla på collegetjejer som tävlar i gymnastik.

Jag ska ner och dricka lite vatten nu, det kan ju vara bra.

Imorn om jag mår bättre ska jag med Hans och Hunter och skjuta med gevär och köra "dirtbikes", vet inte vad det heter på svenska.

Ha de gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0