Lunch

Jag har lunch.. Ny termin och dom har andrat mitt schema litegrann. Sa har en ny engelskaklass (som ar mycket battre an den forra) och historiaklass, sen har jag Wealth Management istallet for Business Leadership och sa placerade dom mig i PE (Physical education), vilket suger. Tydligen ar det bara de skumma manniskorna som har PE. Och min counselor ar jatteotrevlig och sa att alla andra klasser var absolut fulla. Min kompis Corina sa att hon har fashion marketing, och att jag borde borja dar. Sa jag gick till den lararen och gissa vad? "Nej nej vi ar inte alls for manga, du far absolut borja har!" Min counselor ar bara lat och sager att allt ar fullt for att hon inte vill ha mer jobb att gora. Sa jag gick tillbaka med en lapp fran fashion marketing klassen dar det stod att jag kunde borja dar och satte henne pa plats lite. Hehe. Hon sa " Nej men jag menade inte att alla klasser var fulla, det beror pa vilken klass du vill ga i. Nagra finns det plats i." Haha. Sa jag tror att jag borjar i den modeklassen, det ar saaaa mycket battre an PE iallafall.

Imorse sa skulle jag pa en field trip med anatomin, vi skulle aka till en konferens rorande genetik och sa. Min larare sa att jag skulle komma 8, och min vardpappa sa att jag kunde ga till skolan sa jag gick och kom dit 8.05 och de hade redan akt. Great! Sa nu maste jag skriva en 6 sidor lang, singelmellanrum, uppsats om genetik istallet. Och de hela kostade 18 jakla dollar. Jag vill ha tillbaka pengarna.

Efter skolan idag sa ska jag ga och hamta information om att borja i track. Tror de borjar nasta vecka, det ska bli kul! Hoppas foten pallar!

Ha det gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0