Jag kommer dö på måndag!

Okej, så efter skolan idag så sprang jag litegrann med Sidney, Kirstinia, Becca och lite andra tjejer. Försöker bli i lite bättre form till måndag... Pinsamt! Jag kunde inte springa nåt alls utan att bli trött. Och alla kompisar i fotboll (nu menar jag inte football utan soccer) är på planen när jag springer vid sidan av helt utmattad. Men men.. Vi sprang 200-meters och sen gick vi de återstående 200 metrerna av banan. Och jag sprang fem såna, så en kilometer sammanlagt. Bara en kilometer! På måndag när track börjar så ska vi springa 200*12!! 2.4 kilometer! My goodness!

Så, måndag kommer inte bli det roligaste träningspasset för min del, jag kommer säkert spy eller svimma eller bara kollapsa mitt i springandet. men men det kommer bli kul ändå!

Ska plugga nu, ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hjälp va jobbigt men det klara du säkert :)ha en bra helg!

2010-01-23 @ 14:27:22
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0