HAPPY NEW YEAR!

Igår så började dagen med att jag, Hunter, Helena och Hans till nåt ställe med klippor och vatten som var rätt gulligt. Sen åkte vi till Enchanted Rock, som är en enorm sten som varit i en vulkan tidigare, eller det sa Hunter. Det var coolt. Kan lägga upp lite bilder sen. Blåsigt var det, vi lutade oss i vinden. Jag skulle egentligen åka och klättra i en grotta med lite kompisar men den grottan hade varit helt lerig så jag sket i det. Kanske ska åka på söndag istället.

Vi kom hem typ 17.45 och skulle vara hos min kompis Grace klockan 18.15 så det blev att skynda sig med att slänga på sig nåt. Jules och Hans skjutsade mig dit och så åkte jag, Grace och Briana till Will's. Där var Lacy, Sidney, Allison, Brooke, Kate och massa mer folk som jag bara känner lite halvt. Lacy visade mig sin bil hon fick i julklapp, en svart Nissan Altima Coupe. Hon hade en fin bra bil innan men den var lite gammal, sa hon. Haha. Hon fick också ett par diamantörhängen. Lite svårt att tänka sig hur rika folk här i mitt område är egentligen.. Iallafall, det var rätt tråkigt där så vi åkte till Erin's men hon hade själv dragit och tagit alla folk med sig. Men vi hade kul :P Körde lite biljard och så och så har Erin ett eget dans-rum för hon är Cavalette så vi tjejor var tills alla andra kom tillbaka :) Har typ bara bilder från tiden i det rummet för tog inga egna bilder. Hoppas ni alla hade en rolig kväll igår!


2010 - Kelly, Ashley, Lacy, Alyssa, Sidney, Jag och Ashley

Haha Sidney klippt bort sig själv, jag och Lacy. Jag tror att jag skulle föreställa en ballerina men tror inte att dom ser ut så riktigt. Jag liknar mer en groda av något slag. Heh. Väldigt tur med att jag bar tjocka tights. Väldigt tur.

Sid & Jag

Jag, Ashley (eller taylor swift som hon kallas), Kelly, Alyssa och Ashley

Lacy och Ian

Erin, Marcus och Sid

Lacy, Sidney, Jag, Kelly, Ashley, Ashley

2010 kommer bli grymt!

Ska sova nu, natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken lyckad och rolig nyårsafton du hade!

Simon var i Åre och hade kul och vi andra var här hemma vilket också var roligt!

GOTT NYTT ÅR!!! KRAM!

2010-01-02 @ 16:08:50
Postat av: Anna K

Gott nytt år!

2010-01-02 @ 19:15:22
Postat av: jenny

GOTT NYTT ÅR på dig hjärtat!!! miss you<3

2010-01-04 @ 17:10:14
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: Lydia

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA! :D

2010-01-05 @ 05:58:29
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas ditt 2010 blir superbra ! :D

Oj fett coolt att få en egen bil, och även att hon redan hade en innan :P skulle jag också vilja :p

2010-01-10 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0