Halloj :)

Jag har inte skrivit på hur länge som helst. Jag är rätt upptagen just nu med midterms och planering inför Winter Formal och DECA och allt. Just nu sitter jag i min säng och borde plugga inför ett omprov i mytologi, jag failade :( Fick 58, vilket är att faila rejält. Till mitt försvar så berättade han om det innan lovet och vi hade det när vi kom tillbaka. Haha på provet står det "Lydia, I know you can do much better than this! I suggest you come before school on wednesday to retake". Och när jag går och frågar om vilken tid och så efter klassen så säger han "is everything okay lydia? At home and everything. You usually get like a hundred or ninety" Haha han trodde nåt hade hänt för att jag failade :P Den läraren är så himla gullig.

Jag hatar ju bussen och jag hade inte tänkt på det innan att man faktiskt kan fråga folk var dom bor. Så nu har jag skjuts både till skolan och hem :) Kanske inte varje dag men.. Till skolan så skjutsar Garrett mig, imorse kom han och frågade om jag ville käka frukost innan och så sa han att när fotbollssäsongen är över så kan han skjutsa mig efter skolan med, Yeeey! Haha så messade jag honom och sa att jag inte behövde skjuts imorn för att jag behövde åka in tidigare ändå och skriva mitt omprov. Så svarar han "It's fine! I can come early, and we can grab breakfast tacos before!". Jag undrar om han gillar mig lite kanske. Verkar så. Han har flickvän dock och jag gillar verkligen inte honom som mer än en vän..

Juste, jag hade det super i Dallas! Det är jättehäftigt med byggnaderna och allt! Jag såg stället där John F. Kennedy blev mördad. Jag hittade en SUUUUPERFIN klänning till Winter formal, den är blå och underbar. Imorn efter skolan ska jag och Kirstinia åka och kolla efter smycken till Winter Formal. På torsdag efter skolan så ska jag och ett gäng åka till Chilis efter skolan och käka :)

Nu måste jag plugga, på riktigt.
Ha de gött <3

Kommentarer
Postat av: Kapten Krok

'blå och underbar' låter som ett mycket bra köp och hur fint som helst! ;) ska bli kul att så småningom få se winter formals-bilder!

ha det gott och lycka till med mytologin nästa gång!

2010-01-13 @ 10:43:03
Postat av: Anna K

Håller med vännen Kapten Krok!

2010-01-13 @ 18:42:58
Postat av: Julia Appeldahl

Heeeej Lydia!:D



Vilken fin blogg du har gjort, riktigt spännande att läsa ju! :) har kikat några gånger förrut men har helt glömt bort att man kan kommentera och skriva hej!... så tänkte att det var på tiden nu! :D



Verkar som du har det toppen där och jag blir lite avundsjuk! fast ska väl inte klaga, vi har ju friskt väder med massa härliga minusgrader och snö och det har väl sin charm det med! ^^



Hare bra och gott nytt år! kram från din gamle kompis Julia från högstadiet :)

2010-01-15 @ 21:55:34
Postat av: Lydia

Hej Julia! Kul att höra från dig! :D Tack så mycket, kul att du gillar den ;) Jo jag har det super! Det är ju inte försent för dig att åka, du kan ju komma och jobba eller nåt sånt :P



ha ett underbart år du med! Vi får ta och ses nån gång när jag är tillbaka i Sverige! Kramkram :)

2010-01-18 @ 21:42:52
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0