Exemptions

Jag har lunch, snart ar det DECA mote. Vi ska diskutera kladsel pa tavlingen. Ska bli kul!

Jag pratade ju med min counselor imorse, innan jag ens avslutat vad jag ville saga sager hon att nej, det ar absolut sakert att jag inte kommer fa valja bort tre kurser. Hon sa att jag kunde forsoka att prata med the associate principal. Sa jag gick upp till honom och berattade hur det stod till och han sa ocksa att det inte gick for att det inte gar med deras system typ. Sa de kurser jag valt bort och mina larare som skrivit under var bortkastat.

Men nar jag berattade detta for min anatomilarare (en av klasserna jag valde bort) sa hon att hon ville prata med mig efter klassen. Hon sa bara att eftersom att jag ar en sa bra student sa behover jag inte ta hennes test anda. Yey! Sa jag tankte att jag kunde fraga de andra lararna med. Min historialarare sa att jag kunde skippa det med och jag blev glad och sager "thank you sooo much!" och han svarar " thank you for being a good student!" :) Jag har engelska nasta lektion och jag ar nastan saker pa att det kommer ga med, den lararen gillar mig.

Sa jag behover nog inte ta testen anda! :) Nu ar det bara 5 midtermtest jag behover ta nasta vecka istallet for 8! Dvs. om min engelskalarare later mig slippa hans da.

Ha de gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0