"would you like me to show you the better half of texas?"

Jag gick på PE, och som alla sagt, alla människor är jäääätteskumma. Det var en tjej som var trevlig, och that's it.

Efter skolan så hade vi möte för människor som ska börja springa track. Jag gick med Michael (fyi, the quarterback ;)) påväg till the field house och en kille jag dansade med rätt mkt på Winter Formal börjar gå med oss, söt kille som spelar football med ;) och så satt vi tillsammans på mötet och så.. Jag snackade med honom en del nu på facebook och han vill typ visa mig den bättre delen av Texas. "well would you like me to show you the better half of texas?" Dvs, "the country version, you know, boots, jeans, horses, guns, cows, rivers, the good stuff"

Haha jag får se hur jag gör med det. Nästa vecka börjar track dock, jag kommer vara helt död! Coacherna skrämde upp oss rejält idag på mötet. Och jag måste lära mig att svara "Yes sir". Måste banka in det i skallen. Yes sir, YES SIR, yes sir.... Jag och Kirstinia ska stanna imorn efter skolan och springa litegrann, hon kommer vara på en helt annan nivå dock. Hon är cheerleader så... Det känns riktigt kul att ha massa grejer runt mig just nu. Jag har mitt och Kirstinias DECA-projekt, lite nya klasser och så track med! Och snart blir det varmt igen! Wiiie!

Nu är jag trött, så ska sussa. Nighty night på er alla!
I hope you have the time of your life! <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Ursäkta en imbecill - vad är Track för sport? Nåt från det militära eller?

2010-01-21 @ 18:37:40
Postat av: Lydia

haha nejdå det är inte en dum fråga! Track är löpning, men man springer inte i naturen utan på banor :) Jag sprang lite idag och dog typ! Pinsamt haha :P

2010-01-22 @ 02:20:57
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0