Dallas imorn!

Jag ska sova nu, ska upp tidigt imorgon för att åka till Dallas med Kirstinia och hennes familj! :D
Idag efter skolan åkte jag, Kirstinia och Kelly på bio med Ashley och Taylor, filmen hette Leap Year och var rätt söt. Väldigt förutsägbar men.. Efter det så åkte jag, Kirstinia och Kelly shoppade litegrann och sen åt vi på Mandola's. Vi skulle gjort nåt efter det med men Kelly glömde sin mobil i bilen när vi åt och medan vi åt och pratade i flertal timmar så hade hennes föräldrar hunnit bli väldigt oroliga och ringt typ 40 gånger och kontaktat polisen för dom trodde hon hamnat i en bilolycka. Iallafall, så hon behövde åka hem.

Imorn kommer bli så kul! Jag köpte en present till Kirstinias lillasyster som fyller år imorn som tack för att dom låter mig följa med till Dallas. Anledningen till att vi åker till Dallas är att hennes lillasyster Mikaela velat ha en American girl docka, som dom har en affär av i Dallas. Så därför köpte jag tillbehör till American Girl. Hon blir nog glad :) Hoppas jag hittar en klänning imorn! Och jag och Kirstinia måste köpa kläder till DECA tävlingen med, vi måste se business-klädda ut och matcha. Vi kommer förmodligen behöva ha på oss DECA-jackan men vi kommer nog ha en grön skjorta eftersom det är Starbucks färg!

Jag pratade med Shelby idag och hon sa att hon tyckte jag skulle ha typ en enorm fest innan jag ska åka tillbaka till Sverige igen. Många frågar om hur länge jag stannar och så och det känns så sorgligt att lämna alla här. Jag har ju ett halvår kvar men det känns ändå sorgligt! Jag vill bara leva på här och ha kul men blir påmind heela tiden om att jag ska lämna alla här. Jag menar, det kommer bli jättekul att träffa alla i Sverige igen men jag har en lång tid att spendera i Sverige så det skulle inte skada att stanna här i underbara Austin liiiiiiiite längre! Jag tror att jag ska en stor middag ute med kompisar eller nåt innan jag åker iallafall :) Och många säger " I'm totally gonna come visit you in Sweden!", men vet inte hur mycket sanning det ligger i det. En sak som är kul är att både Madison och Cara ska gå i college i London! Så jag kanske kan hälsa på dom nån gång om jag jobbar ihop pengar. Eller så kan dom hälsa på mig. :P Världen blir så mycket mindre känns det som.


Ha en underbar helg allihopa!

Puss och kram
Lydia

Kommentarer
Postat av: Anna K

Tack detsamma! Hoppas du hittar drömklänningen!

2010-01-09 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0