Avatar

Var nyss på bio med Kirstinia, såg Avatar. Jag är så seg med att se den, jag vet, men den var riktigt bra! Själva handligen tyckte jag var rätt simpel, rakt av Hocapontas, men grafiken och effekterna var ju otroliga! Jag vill bo i Pandora! Jag är förmodligen den enda som inte sett den förän idag, men om du inte sett den så spring och se den så fort som möjligt! 500 miljoner dollar kostade den att göra, och det märks!

Vi pratade i en evighet om Kalifornien, där Kirstinia växt upp och hennes mamma berättade om hur det är där egentligen. Inte riktigt så glamouröst som tv får det att framstå. Men jag vill ändå såååå gärna åka dit! Kirstinia och hennes familj säger att när jag åker dit, förmodligen med min familj i Sverige nån gång, så vill dom åka med och vara våra personliga guider haha. Dom har kvar sitt hus där med, så dom åker dit typ varje sommar. Dom är härliga, hennes mamma sa att jag var som en extra dotter för henne med haha.

Ska sova nu, nighty night! <3


Kommentarer
Postat av: Morfar

Håller helt med dig om Avatar. Såg den häromveckan med Anders och vi tyckte båda att handlingen var gammal - i-land vill exploatera u-land, kamp mellan onda och goda representanter från båda sidor osv. Men tekniken wow - ytterligare ett trappsteg i filmens historia. Lycka till med track-aktiviteten men ta inte död på dig. I veckan åker vi till Sthlm.Kul!

2010-01-24 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0