Track meet in 6 hours.

Hej! Kom hem för ett tag sen, satt uppe och snackade med min värdmor och far :) Kvällen var rolig! Erin och hennes kompis Brittany hämtade upp mig och så åkte vi och killarna i en annan bil till bion. Erin's pojkvän var där och hans kompis, min dejt. Brittany's kille kom sen med. Filmen vi såg hette "The Crazies" och den var inte så bra alls faktiskt, en stad där alla människor blir galna och dödar varandra i princip. Så den filmen behöver ni inte se. Efter det så åkte vi hem till Erin's hus och badade i hot tuben ute under stjärnorna, skoj :) Hennes bror var där med och Sidney, senare kom Brooke med. De alla skulle ut och äta efter men jag var tvungen att åka hem eftersom jag har en track-tävling imorn så min dejt skjutsade hem mig.

Nu ska jag sova snart. Idag är det Helenas födelsedag! Har inte hunnit köpa något, känner mig jätteelak :( Ska förbereda nåt gulligt dock :)

Juste, idag hade vi en jätteintressant lektion på anatomin där vi hade en talare som jobbade på ett sjukhus som gör hjärttransplanationer och en man var där vars hjärta bara var 8 % aktivt. Han hade en maskin kopplat till hjärtat, maskinen var enorm och han drog runt den överallt. Från maskinen är det kopplat två rör in i hans hjärta och den gör att blodet cirkulerar, så den ersätter hans eget hjärta. Han måste byta batterierna varje 55e minut och jag frågade massa frågor och allt. Väldigt intressant lektion!

Oj, nej nu var det sent. Ska vara i skolan vid tracken vid 8 imorn bitti. Nighty night! Ha en underbar dag, eftersom klockan är typ 9 hos er haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0