STATE DECA! :D

I fredags och igår var det DECA-tävlingen, District. Vi åkte till skolan klockan 8, klädda i våra suits, och klockan 10 var det dags för oss att tävla. Vi går in i ett rum med en domare, presenterar oss och så presenterar vi vår plan. Det gick bra, jag var inte alls nervös konstigt nog. Domaren hade bott i Stockholm tre månader haha. Han sa att han verkligen gillade vårt förslag och vår presentation men att vi behövde fokusera mer på ekonomi och finansiering av det hela projektet. Efter det var det rätt mkt dö-tid. Vi satt i ett rum alla Lake Travis studenter, gjorde som test på Internet och drack sweet tea som var för domarna egentligen. Klockan 12 var det lunch och vid 2 så var det dags för Awards. Representanterna för President, vice president och sekreterare höll sina tal, vi röstade och sen läste de upp vilka som gått vidare till state. Uppe på scen låg det hur många plakat som helst och självklart var vår division typ sist. I vår division var det 10 grupper och 5 tror jag gick vidare. De ropade upp oss! Så vi gick upp på scen och tog emot vårt plakat :D Om två veckor är det State! Vi ska till Fort Worth utanför Dallas i tre dagar. Ska bli kul!

Killen jag åker med till skolan är så irriterande. Han har flickvän och han gör alltid saker som indikerar att han gillar mig, men jag nobbar honom alltid då. Han säger saker som "du gör mina morgnar så mkt bättre" och när jag hade träningsvärk en dag så sa han "du behöver en massage. Du vet, jag är riktigt bra på massage" och sånt. Han har frågat nån gång om jag vill träffas utanför skolan nån gång, men sa att jag inte kunde då. Idag på facebook var han jättepå och säger att han måste få se bilderna från DECA och på mig i mina businesskläder. Sen säger han "so when are we going to hang out over the weekend?". Jag svarar att jag inte kan för att jag har så mkt i DECA. Så säger han "Okay....bye". Darn, jag hoppas jag fortfarande har kvar min skjuts. Jag vill INTE ta bussen.

Nu ska jag sova, nighty night! Sweet dreams! <3
//Lydia

Kommentarer
Postat av: Pappa

GRATTIS! Vad roligt! Snyggt jobbat! Fort Worth verkar vara ett häftigt ställe. Ha en bra vecka! KRAM!

2010-02-01 @ 08:36:41
Postat av: Anna K

Supergrattis! Sitter i vår nya lägenhet nu!

Kram

2010-02-02 @ 22:04:15
Postat av: Lydia

Tack! Jo det verkar häftigt! Ska bli riktigt kul!



Anna: Gud va kul! Ska bli kul att se när jag är tillbaka!



Varma Kramar <3

2010-02-04 @ 06:01:24
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0