Sunburned!

Jag är sååå bränd från solen, var ute hela dagen i en jätteattraktiv track uniform så nu har jag röda fina linjer över ryggen och är knallröd i ansiktet. Vädret var väldigt fint, de var typ 25 grader ute och gassande sol. På själva tävlingen gjorde jag jättedåligt ifrån mig!! Först så var det längdhopp och det gick väl okej och sen var det 100-meters sprint och jag kom 3a, sprang det på 13 sekunder, vilket jag kan förbättra, men i 400meters loppet kom jag sist i mitt heat haha. De första 150 metrerna var jag i ledningen men sen började mitt ben göra riktigt ont så kände att jag inte kunde röra mig en centimeter till. Men sprang /haltade till slutet ändå och de passerade mig..

Idag har Helena födelsedags party! :) Känner för att bara stanna hemma ikväll, är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0