Mina tånaglar är blå!

Track idag var hemskt. Det låter inte mycket och det är inte mycket men vi sprang 200 meters lopp. Så fort vi kunde. Inte så mkt vila. Det regnade idag så vi var i the turf room, typ innegympahall för footballspelarna och soccer och sånt för när de är fult väder. Efter de 200 meterloppen så joggade vi allihopa. Jag var långsam så Omar kommer fram och säger nåt liknande "Come on Sweetie, you can do this!", så springer han bakom mig och pushar mig framåt haha. Lite onödigt men.. Jag blir så avis på alla football spelare! När de springer så skrattar de och typ pratar och så, utan att ens bli trötta. Gah, om man ändå hade en aning kondition.

Mina skor tror jag är för små. Mina tånaglar är blå. Usch usch. Måste köpa riktiga springskor, har bara innegympaskor, som alltid har funkat förr, men antar att jag inte använt dom tillräckligt för att veta klart.


Vårt turfroom

The weight room för footballkillarna. Andra får väl använda det med men det är mest för football-grabbarna. Inte undra på att vi vunnit state tre år i rad.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn.

Nighty night! Sleep tight! Don't let the bedbugs bite!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0