Lunch

Har lunch nu, sitter i bibblan och passar pa att skriva lite i bloggen! Jag skulle egentligen akt och atit nagon annanstans med Kelly men kunde inte, maste ga och prata med min larare om DECA-uppsatsen. Track igar var ratt jobbigt for mitt vanstra ben gor sa himla ont, jag har inga muskler i det benet. Vi sprang 300 meter med 18 sekunders takt, sen 500, sen 600 och sen 300 igen. Min kompis spydde haha. Stackarn. Jag ar langsam, borde nog pusha mig sjalv lite mer. En grej som ar grymt bra med min skola (min skola ar top 500 tror jag det var i hela USA!) ar att man kan komma in och fa behandling for sportskador och sant pa morgonen eller innan traningen, och dom lindar fotterna at en eller ger en is om man behover. Om man kommer in pa morgonen sa far man hjalp att stretcha ut muskeln som gor ont, eller fa chockbehandling!

DECA-uppsatsen maste vi fixa rejalt innan State. Och sa har jag val plugg och sa. Pa fredag ska jag och lite kompisar aka och kolla Dear John, jag langtar! Vad mer, jo idag efter track sa kommer min area rep for hon maste traffa mig minst en gang i manaden och jag har aldrig tid for de traffar de har... Sa ska traffa henne idag.

Killen som ger mig skjuts pa morgonen fortsatter vara lite irriterande. Idag sa komplimerade han min klanning och holl pa. Usch va jobbig han ar.

En kille i var skola har blivit arresterad for att ha tagit kort pa tjejers rumpor och brost har i skolan. Saaaa ackligt! Han tog over 150 bilder. Han var i min PE-klass forsta veckan denna terminen, jag hoppas jag inte ar med pa bild!!! Fy! Och det var min kompis rumpa som fick honom arresterad, for nagon sag honom ta kort pa henne och hon var tvungen att traffa nagon for att typ identifiera den eller gora nat haha. Jag vet inte exakt, men ackligt ar de iallafall. Han var pa nyheterna har och han finns pa internet.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det verkar som ni har väldigt många trackträningar, och att alla är jobbiga :P

Killen i skolan verkar ju väldigt skum, vad läskigt. Tur att dom tog fast han nu i alla fall.

2010-02-08 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0