Lite bilder

Här kommer bilder från DECA :)


Emily, jag och Kirstinia som väntar på att öppningsceremonin ska börja :)

Starbucks Poster! :D Älskade min outfit här, hade en svart kavaj och kjol från Banana Republic och ett vitt linne med volanger. Så sött, även om det är helt vanligt proffesionellt.

Starbucks! <3

Några av oss tjejor innan awards

En del av gruppen :) Syns inte så bra men jag är i mitten där mellan den blonde och den brunhårige killen. Den blonde är den söte killen jag snackade om :) Han är sååå gullig!



Vi tar emot vår trofé!

Vår trofé!



All of us!

SENIORS! Jag är ju tekniskt sätt inte en senior, men dom envisades ;)

Ha de gött :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

dem har öppnat en starbucks på arlanda :) jag tror den finns på terminal 5 :D

2010-02-27 @ 13:33:44
URL: http://freddyss.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jo jag vet! :D Ska dit när jag är tillbaka i Sverige tänkte jag. Det är inte samma slags företag som vi vill starta upp dock...

2010-02-28 @ 05:01:40
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0