Halloj

Idag ska vi ta kort med DECA till tidningen. Jag sov hos Kirstinia igar, jobbade pa uppsatsen som ska printas och skickas ivag idag. Efter skolan sa ar det track, men jag funderar pa att lyssna pa Doc och kora pa traningscykeln idag istallet. Igar fick vi vara uppvarmningsklader, jag fick ett par stenalders-gamla mjukisbrallor och tjocktroja nar alla andra fick nya fina. Usch. Kommer aldrig anvanda dom. Det var bara for att jag typ haltade fran tracken for att jag inte lyssnat pa Doc. Sa tror det blir cykeln for mig idag.

Idag pa anatomin sa dissikerade vi hjartan, kohjartan.

Min helg ser ut nagot sahar:
Imorgon fredag sa ska jag och nagra tjejer kolla "Valentine's day", pa lordag fyller min kompis Grace ar och pa sondag kanske jag ska aka och shoppa downtown. Kanske inte, far se. Vill jobba ikapp i skolan.

Nu snart ar det fotot som galler.

Ha det bast <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha en bra dag och rolig helg!

KRAMAR!

2010-02-12 @ 07:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0