Grace's Bday!

Igår var jag och firade min kompis Grace. Vi var typ 15 stycken tror jag. Grace, Lacy, Katie, Cheyenne, Cara var några av tjejerna, sen var det några killkompisar till Grace där som jag inte träffat förut. Först var vi och åt på ett ställe som heter Hula Hut, ett av Matthew Mcconaughey's favoritställen. Min kompis Cheyenne såg honom där en gång. Med tanke på hur han surfar och hans stil så kan ni tänka er hur restaurangen är, inrett i hawaiiansk stil och ligger på Lake Austin, maten var mexikansk. Riktigt gott!

Efter det gick vi till Mozart's, ett mysigt café med live-musik där vi alla hade varsin varm choklad.

Haha, de ville spela catch the flag, som här kallas "capture the flag". Katie skrattade när jag berättade vad vi kallade det. Iallafall, vi åkte till The Capital, Texas stats hus. Tyvärr gjorde mitt ben ont från track så jag satt mest hela tiden. Tråk.

Idag så har jag tänkt mig att bara ta det lugnt, städa mitt rum och tvätta. Skönt med en dag utan något att göra. Kanske beställa lite kläder eller nåt. Sitter nu och äter Girl scout cookies och svenska bilar :D

Här är lite random bilder från igår och från hjärtdissektionen :)


Katie, Jag och Lacy :)

Cara, Grace (The birthday girl), Jag, Katie, Cheyenne framför the capital

Restaurangen vi gick på och Matthew Mcconaughey som älskar den restaurangen.


Kasey, Kate, Jag, Sidney, Brooke, Alison. I bakgrunden Alyssa och Val på dissektionen.

Jag och Brooke. Klippte bort själva hjärtat för er :)

Här är en video från Lake Travis State matchen i december.
http://www.youtube.com/watch?v=xwGQLEkZwL8

Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0