Lent

Idag börjar "Lent". Katolikerna firar det men jag gillar idén så tänkte hänga på jag med. Under lent så ger man upp något man är fast vid eller så till påsk. Frågan är vad jag borde ge upp. Snabbmat? Shopping? Haha har ingen aning. Har ni några förslag?

Efter track idag fick jag min behandling, och sen så skyndade jag mig hem och så åkte vi i familjen på en årlig middag för EMS och så. Vi åt på ett ställe som heter "Bluebonnet Cafe", ett ställe i väldigt Texas-stil där både governören och George Bush ätit och så. Tror Matthew McConaghey ätit där med. Efter det visade min familj mig "the hanging tree" i den staden. Usch va creepy, i det trädet hängde dom massa människor. Man kunde som se det framför sig, creepy! Efter det så åkte vi till ett ställe, "dead man's hole", ett hål i marken som var 150 feet djupt där dom slängde ner döda kroppar. De va rätt äckligt med. Tydligen hade det varit ett hängningsträd med grenar rakt över hålet där. Men det trädet är borta.

deca i helgen, stress! ska sova nu, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0