Behandling

Jag har min forsta klass, med DECA-folket. Sitter i datorsalen och jobbar med uppsatsen. Innan skolan idag sa gick jag till Doc och pratade om mitt ben som gor sa himla ont. Han sa att jag strackt en muskel och sa fick jag san chockbehandling som dom har dar. De satter pa sma elektrolyter eller vad de heter och sa ger maskinen muskeln signaler som far den att dra ihop sig och spanna sig. Grejen var att han skruvade upp min till 29, nar alla andra hade typ 19-24. Sa mitt ben typ krampade och spasmade sig helt galet. Jatteobehagligt. Sen gav han mig ett skydd att ha uppe pa benet. GAV mig den, helt gratis.

Ska jobba med DECA nu, ha det gott! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0