Utkast: April 23, 2010

Haha, mytologiklassen....allt jag kan säga är att människorna där är lite utöver det som vanligtvis klassificeras som normala.. Tänk er de amerikanska serierna där de har the populars, the jocks, nerds.... Ni kan gissa vilka som är i min mytologi klass. De vet ALLT om mytologi och om tv- och datorspel och säger saker som "I can pogo from my desk to the moon" "Well, I can pogo to Jupiter".... Jag fattar ingenting men aja. Så, vi studerar egyptisk mytologi just nu. Riktigt intressant. En av killarna bestämde sig för att vira in sig i toalettpapper för att se ut som en mimue "Why? What do you mean? Why not? Well, because it is fun. I'm going to lunch like this.." Här är lite bilder. Haha! Rolig kille detta!






Ha det gött! Imorgon kommer bli stressigt! Jag ska upp klockan 5 och göra läxorna och dricka en massa kaffe. Sen ska ja till skolan tidigt för att jobba på deca, som jag gjort varenda dag efter skolan denna veckan... Sen blir det skola, efter det städa mitt rum och packa inför deca. Åker på lördag klockan 4 på morgonen. Wiie.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Pappa

HEJ!

Vilka roliga bilder!

Lycka till med Deca och ha det så roligt i Kentucky i helgen! Pappakramar!!

2010-04-23 @ 12:27:37
Postat av: Anna K

Säger som Lars - lycka till och ha kul!

2010-04-23 @ 21:13:17
Postat av: Olivia

Är det varmt året runt i texas? :)

2010-04-24 @ 10:20:50
Postat av: Lydia

Pappa och Anna: Tack!



Olivia: Det är definitivt varmare än Sverige. Det blir kallare på vintern men inte så farligt kallt. I år så var det dock en av de kallaste vintrarna, de hade till och med snö en dag!

2010-04-25 @ 06:15:41
URL: http://lydiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0