There is no place like home

Planet landade i Austin klockan 12.30 idag, där Hans kom och hämtade mig och jag delade med mig av massa roliga historier på bilvägen hem. på flyget satt jag, Emma och Ian och kollade igenom min svenska Cosmopolitan hah. Så skönt att komma hem! Borta bra men hemma bäst säger man ju. Här hemma i Austin är det soligt och varmt ute så jag låg ute i solen och hoppade i poolen och levde livet. Solen är så stark att jag fick märken av snörena på bikinin på ryggen varje gång jag rörde på mig litegrann.. Får hoppas att de försvinner haha! Jag var trött dock så råkade somna där ute. Så kul att träffa familjen här också!

Nu är jag trött så ska sova, laddar upp lite bilder en annan dag. Men här har ni en random bild från resan som någon la upp på facebook!


Haha utanför museumet om baseball slagträna "Louisville Slugger", där de har det största slagträt i världen utanför.

Kirstinia och Jag :)

Natti Natti! Hoppas ni alla har haft en underbar vecka ni med och har en underbar helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0