Stephanie du är ett geni!

Jag pratade med Steph igår och hon är ett geni! Hon kommer åka tillbaka till staterna på höstlovet i år. Jag vill också göra det! Måste bara tjäna ihop lite pengar men det går nog bra, ska försöka skaffa jobb när jag är tillbaka. Jag håller på kolla på sas just nu. Om jag åker hit den 29 oktober och stannar i typ två veckor så kostar det 6572 kronor tur och retur. Några månaders ungdomsbidrag och så jobba på det. Jajamen detta fixar jag!

Jag berättade den idén för min amerikanska mor och hon svarar "Du är alltid välkommen, det här är ditt hem". Det tyckte jag var lite gulligt, fick nästan en liten tår i ögat.

Saknar er där hemma! Ska bli riktigt kul att ses i sommar!! :)

Ska sova nu, imorgon är det mycket att göra. DECA på lördag och vi är inte klara med att fixa vår uppsats. Har suttit på Starbucks varje dag den här veckan efter skolan och jobbat. Ingen rast och ingen ro, bara gno gno gno. haha. Men jag längtar till Kentucky! Ska bli så himla roligt!!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0