Misslyckad kväll..

Hej!
Jag ska sova snart, kom hem för ett litet tag sen, eller typ en timma sen. Kvällen blev lite misslyckad, men men de var väl kul ändå :) Så, Erin hämtade upp mig och så åkte vi downtown och mötte upp Jeremy (suuupergullig gay kille, jag hade teater med honom i en vecka i skolan) och hans kusin. Sen åkte vi till stället där konserten var och såg förbanden och Jeremy köpte t-shirtar och grejer (med sitt hello kitty kredit kort) och vi hade det trevligt. Sen innan själva bandet Copeland skulle spela så...funkade det inte riktigt kan jag säga. Vi drog. Jag mådde så dåligt för Jeremy's skull, det är typ hans favorit band. Men men. Jeremy och hans kusin skulle någon annanstans och Erin's ex hämtade upp oss (vi parkerade inte där) i sin svarta Mustang convertible, med taket av :) Så åkte vi till IHOP och åt. Sen åkte vi hem och det var min kväll det.

Jag fick tyskt godis idag av Marie! Hon är så gullig!

Haha jag vet redan vilken party buss jag ska på på prom! Erin's! Hon bestämde sig för att ordna med en egen buss för typ en/två dagar sedan och vi har redan typ 35 pers på den. Men det ska bli kul! Måste hitta en klänning bara. Dejt vill jag nog inte ha, vill inte behöva dansa med samma kille hela kvällen.

Imorgon om det är soligt så ska vi till Hamilton pool och sola och om det regnar så blir det shopping. På kvällen blir det antingen bio med "The Last Song" eller ett komediställe som heter "Esther's Follies". Either way, imorgon kommer bli roligt :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooova! Nighty night! Sleep tight! <3

Kommentarer
Postat av: thea- utbytesstudent i michigan

på min skola så går ingen på bal utan en dejt.. man typ kan inte gå om man inte har en dejt. vilket suger haha..

2010-04-07 @ 01:22:24
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0