Hey Y'all!

Halloj!
Just nu ar det go-time. Jag kande inte for att stanna i engelska klassen sa min larare skrev ett pass och jag ar i en av datorlabbarna.

Jag kommer typ inte ha tid att kopa en klanning infor prom! I helgen aker vi till Matagorda Bay pa Texas kusten och nasta helg ar det DECA. Sa jag har bara helgen innan prom att hitta en klanning, skor, smycken och allt sant. Jag kanske lanar en kompis klanning fran forra aret. Men jag langtar till prom! Jag kommer aka med Erin's partybuss. Jag har ingen dejt. En kille fragade mig men vill inte ga med honom sa sa nej.

I helgen sa blev jag tillfragad av Erin att aka till Texas Tech. Colleget dar hennes bror gar och spelar football. Han hade sagt att vi kunde traffa hans footballkompisar och ga pa nan fest med footballspelare eller nat. Jag kommer dock att ha det riktigt mysigt pa Texas kusten med! Langtar!

Jag kan inte forsta att mitt ar har i Texas nastan ar over! :(

Hoppas att ni alla har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0